Kan ni ändra min leveransadress?

Hej,
Jag är privatperson och har gjort ett köp i er webshop och betalat via Klarna, jag ser att det blev fel adress. Kan ni ändra den?

Kommentarer

  • Hej Kaj,

    Tack för ni hör av er!

    Tyvärr kan vi inte ändra adress på ordrar betalda via klarna. Är det så att ni har flyttat och behöver uppdatera er adress så måste ni kontakta Klarna. Lägger man order via Klarna så skickas leveransen till den adress som är din folkbokförda adress, dvs den du lägger in när du registrerar dig hos Klarna.

    Om ordern redan är skickad får vi be er kontakta Postnord och begära ändring av adressen hos dem, du ska kunna göra det via deras app manuellt.

    Om din order fortfarande inte har skickats från vårt lager, kan vi stoppa din order och makulera den så får du lägga om din order när du har ändrat din adress i Klarna.

    Ha en fortsatt skön dag! 🙂
    Med vänlig hälsning,
    Sofia

Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.