Lenovo x270 art.nr 11003006411

Hej
Vilken variant av x270 är det?
Jag vill veta vilken variant av WiFi, Blåtand och om det finns fingeravtrycksläsare på modellen.
Tack på förhand
Niclas Höglund

Kommentarer

  • Hej Niclas

    Tack för din fråga.

    Dessvärre så kan vi inte garantera att den har varken Blåtand och fingerprint reader.

    Det är för att dessa komponenter är tilläggstjänster från tillverkaren.
    Då vi sorterar enligt modell och skick så separerar vi ej eventuella tilläggstjänster. 😀

    Angående om WiFi så framgår det inte i våra system och kan dessvärre inte garantera vilken typ av WiFi som kommer med utan bara att den har fungerande funktion för det trådlösa uppkopplingen.

    Med vänliga hälsningar
    Joakim
  • Hej

    Så ni vet bara att det är Lenovo x270, hur mycket RAM-minne, vilken CPU och chipset, storlek och typ av hårddisk men inte vilken x270-modell (20HN-*, 20HM-*, 20K6-* eller 20K5-*)?
  • Hej Niclas

    Tack för återkopplingen.

    Precis det framgår dessvärre inte i våra system vilket produktnummer det är exakt, utan bara modell och generella specifikationer som portar, hårddisk och CPU. 😀

    Med vänliga hälsningar
    Joakim