Lenovo X1 till försäljning

Hej!
Jag har tidigare köpt ett par Leonovo X1 datorer av Inrego. Skulle gärna vilja köpa fler. Är det något som är på gång? Kan inte hitta det på er hemsida för försäljning.
Mvh
Daniel

Kommentarer

  • Hej Daniel,

    Tack för din fråga!

    Om det inte finns vårt utbud i skrivande stund så är de slut dessvärre. Vi får inte veta på förhand exakt vilka produkter som köpts in, utan för att bäst hålla dig uppdaterad får du kika in då som nu i webshopen alternativt signa upp dig på vårt nyhetsbrev för att smidigare få koll på nyheter och kampanjer.

    Ha en fortsatt trevlig dag 🌲🎅

    Sofia
  • Hej!  Jag har några ur förtroendevalda som slutar i vår org och vill köpa ut sin dator - vi har bara Lenovo X1 Graphite i olika generattioner. Allt från Gen. 6 till gen 9. Vad är en Gen. 6, 7 och 8 värd? Jag vill helst inte sälja dem då det funkar utmärkt.

    Mvh!

    //Johan
    Johan Hansson
  • Hej Johan,

    Tack för din fråga.

    Vi kan dessvärre inte hjälpa dig med detta. Min rekommendation är att du kollar på marketplace och liknande sidor och jämför priserna för liknande produkter där.
    Alternativt om du vill sälja dem till Inrego kan du testa kontakta vår inköps avdelning på inkop@inrego.se så guida de dig vidare.

    Önskar dig en trevlig helg.
    Felix Teamleader
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.