lenovo g50

en lenovo g50  (ej köpt av eder) som av en olyckshändelse fick en mugg med saft på sig. Har ni tid att laga den och i så fall vad kan det kosta? och om jag köper en till samtidigt?Jag har varit kund hos eder länge, mitt första köp vare en skärm och den köpte jag i lund. Sedan en stattionär Dell och tre Lenovo från Täby och nu senast En Dell M4800 (och den är jag självklart mycket mycket nöjd med. Talar ofta varmt för inrego osv

önskar vidare höra av eder
med vänlig hälsning
ulf falk

Kommentarer

  • Hej,

    Tack för att du kontaktar oss och tack för visad uppskattning. Det gläder oss att du är nöjd med våra produkter och tjänster och tack för att du sprider ordet vidare. 🙂 Dessvärre tar vi ej in enheter som inte är köpta hos oss på lagning. Vi har ingen "öppen verkstad" på det sättet. Vår support är behjälpliga i alla fall som har och göra med fel som uppstått med enheter köpta via oss på Inrego.

    Är det något annat du behöver hjälp med såsom råd etc, så är det bara att maila tillbaka så hjälper vi dig med detta.

    Önskar dig en fortsatt trevlig dag!

    Med vänliga hälsningar,
    Sofia