Lenovo dockningsstation

Hej,

Jag har en Lenovo Thinkpad x280 och behöver en dockningsstation för att kunna köra två skärmar. Säljer ni någon modell som är kompatibel med x280? Den står inte med på listan av kompatibla modeller för varken Ultra dock eller Pro dock så jag antar att svaret är nej?

Henrik

Kommentarer

  • Hej Henrik!

    Lenovo Thinkpad X280 ska vara kompatibel med en Ultra dock.
    Den finns på listan under specifikationer hos Lenovo.
    Bifogar länk nedan för specifikationerna. 😀

    Länk för specifikationer

    Hoppas detta svarade på eran fråga men tveka inte att skriva igen om ni har andra frågor eller funderingar!

    Ha en underbar dag!

    Joakim