Laptopväska

Hej

Jag köpte 6 st av denna produkt: https://shop.inrego.se/tillbehor/laptop-sleeve-14

Den produkt jag fick såg inte allt ut som denna, de jag fick saknade handtag (vilket var anledningen till att jag köpte den. Utöver det så jobbar jag på Telia och skulle tydligen få 10% rabatt samt fri frakt med en värdekod. Jag fick rabatten men inte fri frakt.

ORDER ID: 2144459
KUNDNR: 35680
DATUM: 2021-09-01 14:29

Deltaco, Laptop Sleeve 14"
Art.nr: 20000000421
Antal: 6
telia2019
41,65:-
49,00:-

FRAKTKOSTNAD (PostNord)
59,00:-

TOTALT ATT BETALA
varav moms
61,78:-

AKTIVERADE KAMPANJER
telia2019

Kommentarer

  • Hej Niklas,

    Tack för ditt mail! Det var tråkigt att du inte är nöjd med produkten. Under produktbilden har vi en text som säger att produkten inte motsvarar exakt produktbild. Vill du ändå returnera så fyll i vårt kontaktformulär här: kontaktformulär Så kommer vi att skicka ut en retursedel till er.

    Varmt välkommen åter!

    Med vänlig hälsning,
    Sofia