Laptop med firewire

Hej,
Jag är ute efter en äldre Windows laptop som har firewire-port (IEEE 1394). Jag ska föra över film från en gammal Mini DV camcorder och då är firewire enda vettiga alternativet. Jag behöver inte mycket prestanda eller lagringsutrymme.

Kommentarer

  • Hej,

    Tack för din fråga. Jag är något osäker själv om vi har. Inget som vi specar upp i produktspecen. Har dock tagit frågan vidare och återkommer med svar till dig så snart jag vet mer.

    Ha en fortsatt trevlig dag.
    /Sofia
    Sofia
  • Hej igen,

    Dessvärre har vi ingen med Fire-wire hos oss, men du kan skaffa en konverter som ser ut på följande länk:​Amazon Fire-wire adapter ​​​

    Hoppas detta var till hjälp.

    Ha en trevlig helg!

    Sofia