Säljer ni laptops med aluminiumchassit?

Hej

Jag letar efter en laptop med 8 GB RAM, mer än 100 GB hårddisk, samt med aluminiumchassit. Gärna i nyskick. Vad har ni att erbjuda?

Hälsningar
Sebastian

Kommentarer

  • Hej Sebastian,

    Tack för din fråga. Tyvärr är det inget som vi registrerar om chassit är i aluminium eller inte. Kika gärna på vårt utbud i webshopen här: så finner du vad som finns tillgängligt just nu: ​Inrego webshop - bärbara datorer​​​

    Ha en fortsatt trevlig dag!

    Sofia