Laptop

Önskar en dator där vi kan ha alla semester bilder och titta, jobba med dem frekvent.. Undrar vilken kategori som passar in bäst på det?! Samt att kunna uppgradera lagrings kapaciteten till max. .. mvh Joakim

Kommentarer

  • Hej Joakim

    Tack för erat foruminlägg

    Innan jag kan hitta den perfekta datorn till er behöver jag lite mer information:

    • Spelar märke någon roll?
    • Hur känner ni för repor på chassi/skärmyta?
    • Ungefärlig prisklass?
    • Storlek på skärmen?
    Återkoppla med detta så hjälper jag er vidare. 😀

    Med vänliga hälsningar
    Joakim
  • Hej. Märke spelar ingen roll, inga repor tack. Normal storlek på skärm. Pris runt 6000kr typ.
    Mvh Joakim
  • Hej Joakim

    Tack för återkopplingen
    Det vi kan erbjuda är följande två laptops som du kan maxxa till 1TB hårddiskar:

    Begagnad DELL LATITUDE 5480 med garanti & öppet köp - Inrego

    Observera att andra datorn är lite dyrare men har en generation nyare processor. 😀

    Hoppas något av dessa intresserar er!

    Med vänliga hälsningar
    Joakim