Laptop : HP PROBOOK 640 G5 /win 11 pro/3374 SEK.

Hej!
1. Säljer ni bara online eller kan man handlar i butiken också?
2. Stämmer priset?
3. Ingår laddare i köpet?
4. Max leveranstid inom Stockholm?
5. Har ni arabiskt tangentbord?

Mvh
Ramzi

Kommentarer

  • Hej Ramzi

    Tack för dina frågor.

    Jag kommer att besvara dessa i samma ordning som du ställde dessa:
    • Dessvärre säljer vi enbart online då vi bara har ett kontor och ett säkerhetsklassificerat lager.
    • Priset stämmer till 100%, observera att kolla vad "okej skick" är så du vet vad du får gällande kosmetiska skicket.
    • Laddare ingår alltid till våra bärbara datorer.
    • Leveranstid är 2-5 arbetsdagar i Sverige.
    • Dessvärre har vi enbart svenskt/nordiskt tangentbord att erbjuda.
    Med vänliga hälsningar
    Joakim