Laptop, bevakning

Hej!
Våra datorer på jobbet är utbytta och jag var tvungen att byta ut min Fujitsu.
Våra datorer kommer att lämnas in till er. Kan jag få en bevakning på när "min" laptop är till salu, så att jag kan köpa den?

Mvh
Eva

Kommentarer

  • Hej Eva

    Tack för eran fråga.

    Dessvärre har vi inte möjlighet att bevaka specifika datorer när de går in igenom vårat flöde.

    Anledningen till detta är för att vårat flöde är för stort för att kunna hålla koll på detta. 😀

    Med vänliga hälsningar
    Joakim