Laptop?

Hej! Är det möjligt att köpa en laptop utan HDD, Ram minne, och Operativsystem hos er? Och i så fall hur mycket avdrag på priset blir det, jag frågar för mina vänner är gamla (väldigt gamla) och själv är jag 82 år och hållit på med datorer sedan år 1985! Och jag hjälper mina gamla stollar till vänner med deras datorproblem,
i området Varberg, Falkenberg, och Ullared.
Jag förmodar att detta är nog den konstigaste frågan ni någonsin
har fått, så mina vänner ha så roligt men snälla besvara min fråga.
MVH Göran Sjöström

Kommentarer

  • Hej Göran

    Tack för din fråga.

    Dessvärre så kan vi enbart erbjuda att köpa utan operativsystem på våra produkter.
    Anledningen till detta är för att vi får in våra produkter färdigkonfigurerade från våra företagskunder och därav tar vi inte bort komponenter. 😀

    Däremot kan vi gärna uppgradera om det någon gång skulle vara intressant.

    Detta är en lite vanligare fråga vi får så skulle absolut inte säga att det är en konstig fråga.

    Med vänliga hälsningar
    Joakim