Ingår laddare till era laptops?

Hej!

Har fått tips om denna dator, men jag kan inte se någon uppgift om laddkabel ingår. Om det inte gör det vilken är det jag ska beställa till?

Begagnad HP ELITEBOOK 820 G3 med garanti & öppet köp - Inrego

Kommentarer

  • Hej Emilie!
    Vad roligt att du kikar på en klimatsmart produkt hos Inrego! ♻️

    Det ingår laddare till alla våra laptops! 😀

    Tillsammans bidrar vi till en grönare planet 🌍 När du väljer en återbrukad produkt bidrar du inte minst till en minskad mängd koldioxid utsläpp men dessutom undviks materialutvinning, energiåtgång och transporterna för alla olika komponenter och material som krävs för att tillverka en ny.
    Felix Teamleader