Laddare glappar och touch fungerar inte

Hej! Installerade precis den dator vi köpt av er LENOVO THINKPAD YOGA 260 och laddaren glappar på själva "laddbrickan" och touchfunktionen fungerar inte. Behöver jag ladda ner ytterligare drivrutiner eller programvara från Lenovo för att få det att fungera? Order ID: 2162244

Tack!

Kommentarer

  • Hej Hrarir

    Tack för ditt mail, och vi beklagar strulet.

    Skicka in ditt ärende via vårt kontaktformulär, så hjälper någon av våra medarbetare dig vidare där. Se länk nedan:
    https://shop.inrego.se/kontaktformular

    Med vänliga hälsningar
    Joakim