Hur lång garanti vid köp av mobil eller surfplatta?

garanti?

Kommentarer

  • Hej Nils,

    Du kan läsa mer om detta genom att klicka på länken nedan:
    https://shop.inrego.se/kopvillkor

    Kortfattat har du garanti i 1 år om du inte köpt till mer utöver det som ingår.

    Inregos produktgaranti gäller:
    -Då felet har anmälts inom angiven garantitid för varje produkt.
    -Då faktura/kvitto bifogas vid retur av produkten.
    -Då produkten vid retur är korrekt.
    -Då produkten vid retur är korrekt emballerad.

    Inregos produktgaranti gäller ej:
    -Vid mjukvaruproblem som avhjälps t.ex. genom ominstallation av operativsystem eller drivrutiner.
    -Borttagning av skadlig programvara eller virus.
    -Vid vårdslös hantering av våra produkter som medfört skada.
    -Installation/konfiguration av tredjepartskomponenter såsom routers, brandväggar och liknande produkter.

    Felix Teamleader