Köper ni in datorer?

Hej! Köpte en dator av er i höstas innan jag skulle börja studera, men har hoppat av mina studier och undrar om ni köper in datorer eftersom jag inte har någon användning för min. Mvh Elias Trawtschenko

Kommentarer

  • Hej Elias,

    Dessvärre inte. Vi köper enbart in IT från företag i större mängd i dagsläget.

    Felix Teamleader
  • Hej!
    Jag har två ipads samt en skärm och tangentbord som jag skulle vilja lämna in till er (har gjort det förr också till er, mkt bra det kommer till användning).
    Jag bor väldigt nära er i Täby, sist kunde jag komma och lämna det på lastkajen, så slipper man mecket med att posta det, både för mig, er och miljön.
    Kan jag göra samma sak denna gång, om så, vilka dagar och tider gäller för detta?

    Tack!
    Maria
  • Hej Maria,

    Vi får inte ta emot kunder på plats då vi har säkerhetsklassade lokaler, om du vill skicka in kan vi hjälpa dig med en fraktsedel så får du posta in dem.

    Återkom i så fall så hjälper jag dig vidare.
    Felix Teamleader
  • Hej Felix,

    Ok jag förstår, jag tänker om jag kan lämna dom utanför, känns så onödigt att skicka när jag bor i Täby, men förstår om ni måste följa säkerhetsklassade regler (lovar jag är supersafe och ärlig :)).

    Men skicka mig gärna annars en fraktsedel, men det är en ganska stor skärm, jag får väl packa den på ngt sätt då antar jag.

    Tack, Maria
    Maria
  • Hej Maria,

    Se bifogad fraktsedel.

    Önskar dig en fin tisdag.
    Felix Teamleader
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.