Köper ni in begagnade produkter från privatpersoner?

Jag har en MacBook Air 13" som blivit stående pga att ett vattenglas tippade. Sedan har den inte gått att starta. Den köptes 14/2 2011
Tyvärr hittar jag inte kablarna.

Kommentarer

  • Hej Ulla-Karin,

    Tack för ditt inlägg. Beklagar att er dator ej fungerar längre pga denna vattenskada.

    Kan du specificera vad du önskar med ditt inlägg?

    Om din fråga gäller att lämna in din dator till oss så tar vi ej emot datorer från privatpersoner tyvärr. Vi köper endast från företag i större kvantiteter.

    Med vänliga hälsningar,

    Sofia
  • Bonjour pour cet article est ce que je peux savoir le nombre de cycles de la batterie et la capacité de la carte graphique ? Je suis du Maroc
    https://shop.inrego.se/barbara/apple-macbook-pro-114-11

  • Hello

    Thank you for your mail.

    Sadly we do not have the capability to answer in french, but i will try to answer this in english as good as possible.

    Regarding the battery we can always guarantee that the battery health is 70% or more on all our laptops.

    Regarding the graphics it is using the internal from the cpu which is Iris Pro 5200 1.5GB memory. 😀

    Kind regards
    Joakim