Kan man köpa Windows i efterhand?

Hej!
Köpte en bärbar dator av er men valde bort Windows. Nu har jag ångrat mig. Är det möjligt att köpa det efteråt till samma pris? 😀

Kommentarer

  • Hej Marcus,

    Dessvärre inte. Du kan enbart köpa detta vid köp av dator. Jag hade föreslagit att vi makulerade din order så hade du bara kunnat lägga en ny, men ser nu att du redan fått hem datorn.
    Du kan alltid ångra ditt köp och skicka tillbaka datorn och sedan lägga en ny beställning. Men snabbaste sättet är att köpa Windows på annat håll.
    Felix Teamleader