köpa laptop

Hej,

jag letar efter en laptop med stor skärm, gärna 17. Datorn ska vara för hemmajobb för att slippa släpa min dator till och från jobbet. För jobb kommer jag köra office-packetet.

Jag är inte duktig på att jämföra olika datorer så tänkte fråga rakt ut, vilken av era datorer som klarar beskrivningen ovan är bästa köpet?

Viktigt är att den är någorlunda framtidssäker, alltså att den kommer klara av att göra jobbet i några år framåt. Så den får gärna vara någorlunda "ny".

Om ni har en som är 15", alltså lite mindre, men samtidigt mycket mer prisvärd (enligt er), så får ni gärna tipsa om den också.

Tacksam för hjälp!

/Henrik

Kommentarer

  • Hej Henrik,

    Tack för din fråga.
    Vi har några stycken olika som kan passa. Alla datorer kan köra officepaketet. Gällandekravet på att den ska vara ganska ny så har vi inga i 17" utan hamnar då på 15.6".

    Länkar här så får du kika:
    Dell Precision 7510
    Dell Latitude E5570
    Dell Precision 3520

    Bara återkomma om du har frågor!

    Sofia
  • Jag tar emot den här datorn en laptop dator med mus
    David Blomqvist
  • Hej,

    Tack för ditt meddelande. Kan du utveckla din fråga?

     Väntar du på en order?
    Sofia
  • hej! Letar en laptop som jag någon enstaka dag kan arbeta med hemifrån
    så bra och billig som möjligt

    mvh Marie
    Marie Nilsson
  • Hej Marie,

    Tack för din fråga. Vi har besvarat dig i ett mail då du även skrivit till oss den vägen. Kika gärna i din mailkorg för förslag.

    Med vänliga hälsningar,
    Sofia
  • Hej! På jakt efter en dator som primärt ska användas till universitetsstudier (Officepaketet) och normal nätsurfning. Söker en dator från HP. Några förslag som ni tror kan passa ändamålet?

    Mvh
    Elias

  • Hej Elias,

    Tack för din fråga!
    Vi har en hel del som kan passa, det beror lite på vilken budget du har?
    Hur stor skärm önskar du till exempel, har du önskningar på att kunna spara mycket på datorn?

    Skickar här länken på de HP vi har i skrivande stund så kan du kika runt lite och återkomma så hjälper jag dig vidare. .
    Bärbara HP datorer hos Inrego

    Ha en fin dag!

    Sofia