Ingår laddare vid köp av laptop?

Hej, Är intresserad av denna LENOVO THINKPAD L460, ingår laddare?

Hälsningar
P-O

Kommentarer

  • Hej P-O

    Tack för din fråga.
    Vad roligt att du funderar på att handla en hållbar produkt från Inrego, tillsammans gör vi planeten grönare! 🌍

    Yes, laddare ingår alltid vid köp av dator hos Inrego.

    Önskar dig en fortsatt trevlig dag!

    Felix Teamleader
  • Kan man inte beställa hos er på helgerna? Jag försöker köpa en dator från er men kommer inte vidare från specifikationsbilden?
  • Hej Lars,

    Självklart kan du lägga beställningar hos oss på helgen. Det kan vara så att produkten du försöker beställa är slut i lager.

    Se till att du uppdaterar cookies och använd google chrome för bästa och snabbast upplevelse.

    ha en fin måndag!
    Felix Teamleader
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.