Köpa begagnad HP laptop med anslutning för docka

Hej, Jag skulle vilja köpa en HP bärbar dator som det går att använda HP (2013) ultraslim docking till. Kan man se om era Hp bärbara labtops har den anslutningen när man tittar på en specifik dator på er säljsida ?

Kommentarer

  • Hej Johan,

    Tack för ditt mail. Det är lite svårt att se bara på en bild. Men du kan söka på google på vilka som går att koppla ihop med den dockan.

    På dockningssidan ska du kunna se vilken dator som den specifika dockan passar till. Skickar länk till den sidan: Hp Ultraslim dockningsstation 2013

    Bara att fråga igen om du har fler frågor!
    Ha en fortsatt trevlig dag!

    Väl mött!
    Sofia