Köp av mobil.

Funderar på att byta mobiltelefon. Har tidigare köpt pc från er med goda erfarenheter. Köper gärna av er igen.
Min fråga är om ni tar min nuvarande Iphone 8 i inbyte vid ett köp. Kan ni ange ett uppskattat cirkavärde? Mobilen i gott skick.
Hälsningar
Kjell

Kommentarer

  • Hej Kjell,

    Tack för ditt inlägg!
    Och tack för visad uppskattning, det gläder oss! 🙂
    Vi köper eller tar inte inbyten av privatpersoner dessvärre. När vi köper in, sker det via företag som ofta har lite större kvantiteter av det vi söker.

    Är du ändå intresserad av att köpa en mobil av oss guidar vi dig såklart om du önskar ha hjälp.

    Ha en fortsatt trevlig dag!
    Sofia
  • jag vill köpa mig en galaxy s10 men just nu har jag ingen bank id jag kan bara köpa på kontant.Det jag undrar om ni har nån besökadress i malmö som man kan köpa det?                                                                                                                                                                                                                                                                                                             hälsningar
  • Hej Omar,

    Så roligt att du är intresserad av våra produkter! 🌍🙂

    Tack för ditt inlägg. Tyvärr har vi inte det.
    Vi har endast online försäljning.

    Med vänliga hälsningar,
    Sofia
  • Hej! Jag kan inte genomföra mitt köp av mobil, får enbart upp "tillfälligt fel" och att jag ka försöka senare.
    Marielle
  • Hej. Samsung a52 som ni säljer just nu finns det ingen info alls om att kunna läsa. Så, hur mkt minne har den, och vilket skick är mobilen i? 5g eller 4g?
    Stina
  • Hej Stina,

    Tack för din fråga.

    Det är pga av att denna är en outlet produkt, vi har då ofta bara 1st av dem och specifikationen läggs inte upp på enstyckare.

    Däremot kan du söka på specifikationen hos Samsungs hemsida. Just denna enheten har 128GB och 4G.

    Med vänliga hälsningar
    Sofia