Lämplig laptop för att lagra större mängd foton?

Hej, tar en del högupplösta foton och har två hemsidor som behöver uppdateras emellanåt. Vilken laptop är lämplig för det?...och/eller ska jag tänka att jag köper till en extern hårddisk för alla foton?
Mvh,
Ulrika

Kommentarer

  • Hej Ulrika,

    Tack för din fråga!
    För att maxa dina upplevelser att få fina foton och kunna redigera dem så rekommenderar vi dig att titta på våra HP Zbooks. Finns några olika beroende på om du anser dig behöva mycket minne (RAM), stort utrymme för att spara bilder/filmer mm HDD eller SSD hårddisk.

    Att köpa till en extra hårddisk kan vara en jättebra idé om du vill spara en väldigt stor mängd med foton -och/eller filmer.

    Men kika gärna in på fliken här för en titt på HP Zbook (grym dator för foto och film hantering)

    HP Zbook - Workstations

    Bara att återkomma om du har fler frågor!

    //Sofia
    Sofia