Köp av dator

Hej,

Jag undrar om någon av era lenovo datorer har en inbyggd Smartkortsläsare?

Med vänliga hälsningar
Anton Reiderstedt
Verksamhetschef
Södertälje Rehab

Kommentarer

  • Hej Anton

    Tack för din fråga.

    Dessvärre har vi ingen laptop vi kan garantera 100% att smartkortläsare kommer med.
    Anledningen till detta är för att det är en tilläggsprodukt på deras datorer.

    Och det vi urskiljer mellan våra produkter är generella specifikationer som till exempel processor, ram, hårddisk, modell och skick.

    Med vänliga hälsningar
    Joakim