Köp av beg. HP Laptop

Hej Inrego,
Letar efter en begagnad Laptop från HP modell Pavilion. Har i dagsläget en HP Pavilion Entertainment PC. Har installerat ny hård disk och Windows 10. Skulle behöva en som är mellan 5-7 år gammal. Mvh. Per.

Kommentarer

  • Hej Per,

    Tack för er fråga! För tillfället har vi ingen i den modellen ni efterfrågar.

    Lite osäker på om vi tar in denna modell längre, men kika gärna in lite då som nu i vår webshop, du kan söka fritt i sökrutan på Hp Pavillion. Får vi in ngt av denna modell så ser du det där direkt.

    Ha en fortsatt trevlig sommar! 🙂

    Med vänlig hälsning,
    Sofia
  • Finns det något ordbehandlingsprogram i en beg. dator som HP Elitebook 840 G4?
    Bengt af Geijerstam

  • Finns det något ordbehandlingsprogram i en beg. HP Elite 840 G4
    Bengt af Geijerstam
  • Hej Bengt,

    Tack för din fråga.

    Vi säljer ingen mjukvara förutom Microsoft office och antivirus program. Andra program får du köpa eller ladda ner på annat håll.

    Önskar dig en fin torsdag!
    Felix Teamleader
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.