Köp av bärbar dator (skick)

Hej! Har idag fått min laptop som jag beställt förra veckan.
Den skulle vara i A skick men tangenterna var väldigt slitna på några ställen, med stor färgskillnad från övriga. Kan detta verkligen räknas som A skick ?
Mvh
Carina

Kommentarer

  • Hej Carina!

    Kul att du har hittat hit till forumet,

    För att kunna hjälpa dig vidare i ditt ärende så vill jag hänvisa dig till våran kund support : Support@inrego.se

    Maila gärna in ordernummer och en bild på hur tangenterna ser ut för att få snabbare hantering av ditt ärende.

    Önskar dig en fantastisk helg! 😊
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.