Kompatibilitet med Win11 Pro

Hej!

Jag kollar på SFF-datorer som vi ska ha som enkla licens-servrar här på kontoret.

Jag undrar om hårdvaran i typ denna möter kraven för att senare uppgradera till Win11 Pro: https://shop.inrego.se/stationara/hp-prodesk-600-g2-2?gclid=CjwKCAjw7cGUBhA9EiwArBAvogjD_-wv9KD81ns3xtFtgvWWbL6D2hg3LH-l3AssRGjqXUVUXttiQBoCxcEQAvD_BwE

Vi skulle alltså köpa dem med Win10 Pro, men vi vill inte att OS:et slutar stödjas.

Jag såg också många liknande modeller av HP ProDesk eller EliteDesk eller Dell OptiPlex.

Ge gärna förslag som skulle stödja en senare uppgradering till Win11 Pro. Eller säljer ni dem med detta OS redan nu? Optimalt hade varit Win10 Pro just nu och att senare uppgradera eftersom allt ännu inte stödjer Win11 Pro.