Klarar datorn Win 11

Hej. Funderar på att köpa Art.nr: 11001004601 men jag behöver veta om denna klarar Windows 11 uppdatering innan jag köper den. Känns fel att lägga ut nästan 3000:- om den inte klarar det så de uppgifterna är viktiga.

Mvh

Janne

Kommentarer

  • Hej Janne

    Tack för din fråga.

    Tyvärr så klarar inte den specifika datorn Windows 11, utan det ni behöver är en från åtminstånde generation 5 gällande Elitebook serien(HP Elitebook 8xx G5).

    Följande är ett exempel på en dator som ska klara av detta. 😀
    https://shop.inrego.se/barbara/hp-elitebook-830-g5-26

    Huvudsaken är att den ska ha en Intel processor på 8:e generationen eller bättre.

    Med vänliga hälsningar
    Joakim