Kan ni skicka bilder på den produkt som jag funderar på att köpa?

Tyvärr, men det finns bilder på modellen i vår webbutik.

Kommentarer

  • Hej,
    jag fick hem min bärbar dator idag som är en DEll -E7240, och jag köpte den med syfte på att studera men jag kom på att datorn har ingen kamera fast på bilden på datorn i annonsen och datorbeskrivningen står att den har kamera och därför köpte jag just den modellen. jag returnerar den och vill gärna ha samma model fast med kamera.
    Tack
    MVH
    Behrooz Madani
  • Hej Behrooz,

    Tråkigt att datorn inte fyllde upp till dina förväntningar.

    Har du möjligtvis ordernummer framme så kan jag hjälpa dig vidare.

    Hälsningar,
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.