kan jag lämna min gamla dator till er

kan jag lämna  min gamla dator  till  er   hälsningar Martin  en bärbar   jag har kartongen kvar  som  jag köpte dom andra  av er  var kan jag skicka den  gamla som jag inte behöver längre   har ni någon  adress som jag kan skicka den gamla till

Kommentarer

  • Hej Martin,

    Tack för din fråga,

    Absolut kan du det. Har du kvar ditt ordernummer så kan jag ordna en retursedel till dig.

    Hälsningar,
  • jag har    in kvar order nr    men jag har  referense   1227887    och  shipment -id
  • Hej igen Martin,

    Tusen tack, jag hittade din order och skapade en fraktsedel till dig.

    Den borde ha trillat in i din mejlkorg nu! 😊
    ( kika även skräpkorgen om den har hamnat där )

    Hälsningar,
  • Hej var hittar jag Ordernummer:             Var hittar jag Fakturanummer :                Mobil 📱 076-1912246      Jag behöver en Retur lapp, Datorn kom till mig i Torsdags,  jag hade ingen möjlighet att öppna upp datorn 💻 jag försökte men tyvärr klara jag inte att ställa in Lenovo datorn 💻 jag behöver lite hjälp med detta samt skicka en retur sedel, har inte tillgång till Skrivare
  • Hej Elisabeth,

    Tack för ditt meddelande.

    För att kunna hjälpa dig vidare så mejla gärna våran kundsupport denna information. Support@inrego.se
    Ordernummer, fakturanummer finns i orderbekräftelsen från den som la ordern. Enhetsid finns på undersidan av datorn. En vit klisterlapp med 9 siffror.

    Ha en bra dag!
  • S 63441 Hej har fått hjälp från en trevlig support från er, att en retur blankett har skickats till mig idag 29/3 och där kommer även all information jag behöver, samt att jag har en enhets ID 618970014 tänk vad tokigt det kan bli, får hoppas att någon annan vill ha denna Lenovo som ni skicka till mig? Härligt att min Lenovo är igång igen, väntar bara på Returblanketten så kommer denna dator tbx till er, vänliga hälsningar och en glad Påsk 🐣 Lisa Elisabeth Åkesson 12071 Stockholm på mobil 📱 076-1912246 🐣🐣🐣🎈🎈🎈
  • Hej, jag vill skicka min gamla, uttjänta dator till er. Bäst för miljön.
    Ordernr O84381 Kundnr K31806
    Inköpt 14-09-12

    Mvh Sören B

  • Hej Sören,

    Tack för ditt meddelande. Mailar webshop@inrego.se
    med
    1.namn
    2.adress
    3.mobilnummer
    4.email
    Så skickar jag dig en fraktsedel. 😀
    Felix Teamleader