Kan ej komma vidare till kassan

När jag tryker mig vidare från kundvagn till själva kassan så står sidan enbart och laddar. Kommer aldrig vidare till kassan.Vill köpa men kan inte
Marielle

Kommentarer

  • Hej Marielle,

    Till start skulle jag rekommendera att du testar webbläsaren Google Chrome om du inte redan gör det, samt att du testar via datorn.

    Du kan också testa uppdatera cookies.

    Här är stegen du behöver följa:

    1) Öppna Google Chrome-webbläsaren på din dator.
    2) Klicka på tre punkter i övre högra hörnet av fönstret för att öppna Chrome-menyn.
    3) Klicka på "Inställningar" längst ned på menyn.
    4) Bläddra ner till botten av sidan och klicka på "Avancerade inställningar".
    5) Under "Sekretess och säkerhet", klicka på "Inställningar för webbplatsdata".
    6) Sök efter den webbplats vars cookies du vill uppdatera i sökrutan.
    7) Klicka på den webbplatsen.
    8) Här kan du ändra inställningar för cookies som accepteras eller blockerade.

    Felix Teamleader