Jag har gjort en retur och betalat via Walley. Vad gäller?
Har du gjort en retur kan du enkelt förlänga betaltiden för din faktura på My Walley eller i Walley-appen. Om du inte returnerade alla varor kan du betala för de varor du valt att behålla samt eventuella returavgifter till samma betaluppgifter. Kontakta kundservice hos www.walley.se om returen gäller en delbetalning eller om din retur tar lång tid så hjälper de dig.
Följ inlägget
0
följare
Har du ångrat ditt köp och önskar returnera så behöver du skicka in ditt ärende via vårt kontaktformulär, så hjälper någon av våra medarbetare dig vidare där. Se länk nedan:
https://shop.inrego.se/kontaktformular
Önskar dig en trevlig julhelg!
God jul!
Hej,
Tack för att du kontaktar oss på Inrego,
För att vi ska kunna hjälpa dig vidare, får vi hänvisa dig till vårt kontaktformulär:
https://shop.inrego.se/kontaktformular
Eller skicka in ditt returärende till support@inrego.se- så hjälper mina kollegor dig vidare.
Du måste ange order-id, för- och efternamn, mailadress samt enhetsid, finns på baksidan av din produkt. Först när vi får in dina uppgifter enligt ovan så kan du få en returfraktsedel utskickad.
Du kan tyvärr inte skicka in din retur på eget bevåg, detta med risk att ditt paket kommer bort på vägen. Paketet måste vara spårbart.
Ha en bra dag!