Sälja iPhones

Jag har ett antal äldre iPhones, 2-SE första gen. Är det något ni är intressade av?i

Kommentarer

  • Hej Mats,

    Tack för ditt mail.

    Vi köper enbart in från företag i större kvantitet i dagsläget. Men om du bara vill bli av med den kan du skicka in den till vår återvinningsstation.

    Ha en skön Måndag. 😀
    Felix Teamleader
  • Hejsan!
    Jag heter Zulkifl Rashid, bor i Malmö. Jag säljer iphones i A grade, dvs de kommer vara i oerhört bra skick. Jag kan sälja regelbundet till er för bra priser!!

    Just nu har jag,
    7st Iphone x 256gb pris per st: 3400kr
    7st Iphone 8 64gb pris per st: 1800kr
    5st Iphone Xs 64gb pris per st: 3300kr
    5st Iphone 7 128gb pris per st: 1400kr

    Just nu har jag tyvärr bara detta i lager, det kommer förhoppningsvis att komma mycket mer snart...

    Hör gärna av er ifall detta låter som något intressant för er, kanske boka ett möte och lära känna varandra och då kan ni även se mobilerna och testa dem:)

    Mvh Zulkifl Rashid
    Mobilnummer: 0704226515
    Företag: global recycling Europe ab
  • Hej Zulkifl,

    Tack för din fråga!
    För alla inköpsfrågor hänvisar vi till inkop@inrego.se

    Fortsatt trevlig dag

    Hälsningar,
    Jakob