Iphone - Telefonen tillåts inte

Hej,

Jag köpte en iphone 8 i början på april. Men nu när jag ska börja använda den fungerar den inte. Går jag in på inställningar-> Allmänt->Om->Nätverk(ej tillgängligt) så står det "Telefonen tillåts inte".

Hur kan jag använda min nya mobil?

Mvh,
Martina

Kommentarer

  • Hej,

    Vi beklagar strulet för dig.

    Skicka in ditt ärende via vårt kontaktformulär, så hjälper någon av våra medarbetare på supporten dig vidare där. Se länk nedan:
    https://shop.inrego.se/kontaktformular

    Ha en fortsatt trevlig dag!

    Med vänliga hälsningar,
    Sofia