Ipad

Hej, kan absolut ingenting om Apple, iPad, men är i behov av att köra en app som bara finns för iPad. Den kräver minimum Apple IOS 11 för att fungera. Kan någon av era billigare ipads uppgraderas att motsvara det kravet? Vad kostar en sådan uppgradering i så fall?
Tack på förhand! Trevlig helg!
Johan (tidigare kund några gånger både privat å för jobbet på Vattenbutiken i Täby).

Kommentarer

  • Hej Johan

    Tack för din fråga.

    Vi kan garantera att samtliga av våra IPad's i vårat sortiment är kompatibel med senaste versionen av IOS (15.1). Så det är bara att välja och vraka! 😀

    För att summera lite om vad som krävs för detta:
    Ipad 5th Gen eller nyare
    Ipad mini eller nyare
    Ipad Air 2 eller nyare

    Ha en fortsatt fin dag!

    Med vänliga hälsningar
    Joakim
  • Tack för svar Joakim!

    Jag har beställt en iPad Air 2’a från er så ser fram emot att den kommer hem till mig här i Åre imorgon, eller kanske torsdag? Den gick enligt mejl igår, men är ju en bit upp hit 😊

    Hälsningar

    Johan

  • Hej

    Om den redan har gått från vårat lager så lär du förhoppningvis få den imorgon. 😀

    Med vänliga hälsningar
    Joakim
  • Hej!
    Jag har köpt Ipad men det laddar inte.
  • Hej Hana

    Vi beklagar strulet med din iPad.

    Skicka in ditt ärende via vårt kontaktformulär, så hjälper någon av våra medarbetare dig vidare där. Se länk nedan:
    https://shop.inrego.se/kontaktformular

    Med vänliga hälsningar
    Joakim
  • Hello!
    I have bought an iPad but the battery does not work well!
    Fred Basimaki
  • Hello Fred

    Thank you for contacting us, and i am sorry for the problems with your iPad.

    Please send an email to support@inrego.se with order number, unit id and what is faulty with the iPad and my colleague will help you further.

    Kind regards
    Joakim