iPad 6th gen

Hej!
Ser att ni har rabatt på 5th gen iPad men inte på 6th gen.
Är det något ni kommer att ha nu under black week?
Om så är fallet eller om ni kan bjuda på någon rabattkod så tar jag isåfall 2st.
Köpte 2st av er för ca 2 år sen och var mkt nöjd med det

Tack på förhand!
Med vänlig hälsning, Jonny

Kommentarer

  • Hej Jonny.

    Tack för din fråga.
    Dessvärre är det inget vi kan svara på just nu utan det är något ni får kolla sen när
    rean sparkar igång. 😀
    Angående om rabattkod så kan jag tyvärr inte ge ut några utan ni får avvakta på de rabatterade priserna under våran white week.

    Ha en fortsatt trevlig dag!

    Med vänliga hälsningar
    Joakim
  • Hej! Undrar om ni kommer att ha billigare priser på ipad 5 gen eller iphone 8 denna vecka black week?
    När startar rean i så fall?
    Jag måste köpa både iphone 8 lrX samt ipad 5-6 gen om det blir rätt pris!
    Tacksam för besked
    mvh
    Maria
  • Hej Maria

    Dessvärre kommer vi inte medverka i Black week.
    Se länken här för information om varför 😀

    Ha en fin dag!

    Med vänliga hälsningar
    Joakim