IPad sökes med WIFI

Hej, söker ipad till mina föräldrar vars stationära dator har givit upp.Har dålig koll på dessa så behöver råd om denna ; Apple iPad 9.7 " kan vara något? De har båda iphone , en iphone plus som jag köpt av er =) . Så tänker att steget till surfplatta av samma märke ej ska vara så svårt för dem att lära sig. krav ; måste ha simkort för wifi när de är på landet .
Söker även en iphone med större skärm till min far, men tror ej iphone 6 plus är att satsa på längre / finns ej ?  tacksam för svar .

Kommentarer

  • Hej Caroline!

    Om det är för generell surfning och liknande aktiviteter så rekommenderar jag följande:
    IPad 9.7" 6th gen
    Angående om mobilen så skulle jag rekommendera Iphone 7/8 Plus på grund av den uppgraderade kameran och prestandan.

    Hoppas detta besvarade dina frågor men återkom gärna om du har fler frågor eller funderingar!

    Ha en underbar dag!
    Joakim
  • Bärbar med Simkorthållare

    Söker bärbar standarddator till kund med:
    -Simkorthållare för trådlöst BB
    -8GB eller mer
    -120GB SSD eller mer
    -Hyggligt skick
    -gärna HP eller Dell
    -I3 eller I5
  • Hej Staffan

    Tack för erat foruminlägg.

    Dessvärre kan vi inte garantera en laptop med simkortsläsare då dessa i majoriteten av fallen är en tilläggstjänst från tillverkaren.

    Om man bortser från detta så har jag en lista här som uppfyller era krav. 😀

    Med vänliga hälsningar
    Joakim