internminne hp z book 15 core i7

hej, vi har köpt en sdan här av er för något år sedan och jag undrar om ni har intenminne till den. det är bara 8nu

mvh
klas

Kommentarer

  • Hej Klas,

    Tack för ditt inlägg. De reservdelar och tillbehör vi har finner du i webbshopen, det är det sortiment vi har att erbjuda. Om det inte finns där så har vi inte ngt extra internminne tyvärr. Kika gärna här på vårt utbud: ​Inrego webshop​​​

    Ha en fortsatt trevlig dag!

    Vänliga hälsningar
    Sofia