INTEL CORE I7-4770 3.4 GHZ

Onko tämä tuote ihan toiminta valmis?Ei ollut mainintaa vaan emolevystä.

Kommentarer

  • Hei Timo!

    Meidän tietokoneet tulevat käyttövalmiina teille, riipuen jos valitsette mukaan Windows käyttöjärjestelmän.
    Jos ette ole tillannut mukaankäyttöjärjestelmää, silloin täytyy asentaa tämä itse.

    Jos teillä on lisää kysymyksiä emolevystä niin voittelähdettää meille meilin tähän osoitteeseen: Support@inrego.fi