Inköp av dator

Hej. Jag behöver ny stationär dator som är så pass snabb att jag inte blir stressad av seghet och väntetider.
Den ska ha windows 11 och ha kapacitet att klara uppdateringar några år framåt. Bluetooth och flera usb-portar och möjlighet för CD läsa och skriva samt stor hårddisk

Kan ni ge mig några förslag på lämplig utrustning av det ni har att erbjuda.
Vänliga hälsningar
Lars