Ingår nätverkskort med Wi-fi (trådlöst nätverk) som standard i era bärbara datorer?

Hej,

Jag undrar om nätverkskort med wi-fi ingår som standard i de rekonditionerade bärbara datorer ni säljer? Efter att ha bläddrat lite i ert sortiment så har jag inte sett det nämnas i specifikationerna om det ingår eller ej.

Tack på förhand!

MvH / Victor Pedersen

Kommentarer

  • Hej Victor,

    Tack för din fråga! Ja det ingår. 🙂

    Med vänliga hälsningar,
    Sofia
  • Hej
    Jag är så intresserad av en LENOVO THINKPAD L490 ni har men vill vara säker på att den hittar mitt Wi-Fi nätverk från min iPhone 11 som jag tänkte dela med den. Jag har varit med om att den hos vissa laptops ej dyker upp i Wi-Fi-nätverk s listan
    Balazs Petrik
  • Hej Balazs

    Tack för din fråga.

    Samtliga av våra laptops har stöd för att ta emot signaler via hotspot på mobilen.
    Så länge de har stöd för Wifi så har de möjlighet att ansluta till detta.

    Just nu sitter jag på en lite äldre arbetsdator som fungerar utmärkt med hotspot. 😀

    Med vänliga hälsningar

    Joakim