Ingår laddare?

Ingår det laddare om jag köper en mobiltelefon?
Visa bästa svaret

Kommentarer

  • Hej Stefan,

    Tack för din fråga!
    Det ingår en laddare till våra produkter, undantag telefoner och surfplattor.

    Bästa svaret
  • Hej köpte en iPhone 6s av ren nyfikenhet följer laddare med? För jag har ej någon.
  • Hej Danne,

    Laddare medföljer ej. Det är ett tallval du kan göra.
    Felix Teamleader
  • Jaha det var ju jätte dåligt man ska köpa en dyr telefon men man får inte med en laddare vad medföljer då?
  • Anledningen till detta är att många redan har en laddare hemma, och vi vill minska överkonsumtion. Detta är även något som Apple själva har börjat ta hänsyn till.

    Felix Teamleader