Vilka ingångar finns det i skärmen?

Vilka ingångar finns det i era skärmar? Finns det alltid HDMI?
Niklas
Visa bästa svaret

Kommentarer

  • Det är olika ingångar på våra skärmar. Exakt vilka ingångar det är på skärmen står i specifikationen under "Anslutningar" på vår hemsidan.

    HDMI är något som är ovanligt de skärmar som vi säljer. Om skärmen har DVI-port så kan man ansluta sin HDMI-enhet med en kabel som har HDMI i ena änden och DVI i andra.
    Bästa svaret