Information på Faktura

Företag.
Vi har en persons namn som står på våra fakturor vid utskick som inte längre jobbar här. Hur ändrar jag denna information??

Kommentarer

  • Hej,

    Har ni ett kundnummer hos oss så kan vi se om ni ligger i vårt kundregister, då kan vi gå in och ändra hos oss där.

    Ni ska fortfarande ändå vara noggranna med korrekt information vid orderläggningen.

    Men som sagt bara återkom med ert kundnummer så kan vi gå in och kika.

    Med vänliga hälsningar,
    Sofia
  • Hur ändrar jag betalning sätt från Walley till e-post faktura - vi är ÅF företag
  • Hej igen Katja,

    Ser att du har skrivit till oss genom flera kontaktvägar.
    David ser ut att ha hjälpt er? 🙂

    För att handla som är ÅF på faktura så ska ni kontakta er säljare för instruktioner. Vi på webshop kan inte lösa det dessvärre.

    Ha en fortsatt bra dag!

    Med vänliga hälsningar,
    Sofia