Inför köp

Jag är intresserad av en dator, Det jag har hittat på er hemsida är Lenovo som jag är ute efter och den ska inte kosta med är 5000kr. Jag skulle behöva att den går att köpa till en docka. Men det jag undrar över kan man köpa en docka med usb-c om datorn har usb-c eller behöver man köpa någon speciell dator som klarar av docka.

Kommentarer

  • Hej Jan

    Tack för erat foruminlägg.

    Det som gäller för lenovo's dockningsstationer är att den fungerar om den har en inbyggd usb-c, då man i större av majoriteten av fallen kopplar in ström i dockningsstationen som ger strömmen vidare till datorn. 😀

    Angående om lenovo datorer så har vi outlet på utvalda produkter som ni kan kolla in på, men om ni vill ha med specifikt usb-c så har vi en T470s och en X270 som har dessa kontakter 😀

    Med vänliga hälsningar
    Joakim