Vilken version av operativsystem ingår vid köp av Imac 16.2?

Hej

Jag är ute efter en nyare Imac och hittat en hos er med artikelnummer: Art.nr: 10004002271
En Imac 16.2 6400 kr.jag undrar vilket OS det är installerat på denna modell.

Jag är musiker och den programvara jag har är inte ännu helt kompatibel med OS Big Sur.

Tacksam för svar så fort som möjligt innan köp.

Magnus Petersson

Kommentarer

  • Hej Magnus,

    Tack för din fråga! Jag är lite osäker men vet att vi brukar uppdatera till den senaste versionen som går på just den modellen. Kika gärna in på apples supportsida så ska du kunna finna svaret där. Apple Support

    Bara att maila igen om du har fler frågor!
    Ha en fortsatt trevlig dag!

    Sofia
  • Hej  igen!

    Ville bara uppdatera med mer info, vi kan installera följande på denna artikel Art.nr: 10004002271: Mojave, Sierra eller Catalina.

    Så om du inte redan hunnit beställa så maila oss på webshop@inrego.se så kan vi ordna med önskad installation.

    Ha en fortsatt trevlig dag!

    Sofia