Fråga angående om svar på hyra

Har ni slutat att svara på kundfrågor via denna väg

Kommentarer

  • Hej Jonas!

    Vi finns fortfarande här i forumet. Hur kan vi hjälpa dig?🙂

    Med vänlig hälsning,
    Sofia
  • Börja med att läsa mina mail.
    mvh

  • Hej Jonas,

    Vart har du mailat oss, till vilken mailadress? Jag själv sitter på webshop och ser bara dessa mail. 😀

    Vänligen, Sofia
    Sofia
  • inregos naturligtvis.
    men glöm det,
    har ni inte koll på er emailhantering väljer jag annan leverantör
  • Jag förstår såklart att ni har mailat oss på Inrego.
    Jag ställer er frågan då vi sitter på olika avdelningar, om du återkommer med vilken mailadress ni skickat till så kan jag kika på detta. 😀

    Har ni mailat en av våra säljare, eller till säljavdelningen, eller till supporten? Det finns ganska många fler avdelningar så återkom gärna om ni vet vilken avdelning ni har mailat.

    Gäller det frågor inför köp, efter köp eller ändring av order?

    Hjälper dig gärna som sagt, men behöver mer info av dig.

    Ha en fortsatt trevlig eftermiddag,
    / Sofia

    Sofia