Hur snabb är leveranstiden?

Beställda varor levereras normalt inom 3-5 arbetsdagar med PostNord. I samband med att varan skickas från vårt lager får du en leveransbekräftelse med sändningsnummer som du kan använda för att spåra var försändelsen befinner sig.

Kommentarer

  • hej undrar bara hur det är med min order eller om jag missat nåt och inte skickat in
    Mickes mittjanst
    albyvägen 125
    84144 alby
  • Hej Mikael,

    Tack för du kontaktar oss! Har du ett order-id till er beställning så ska jag kika. 😀

    Ha en fortsatt skön dag!
    / Sofia
    Sofia
  • Hej
    Ha ännu inte fått bekräftelse påatt min beställning lämnat ert lager. Order 2140847. Jag undrar vad som händer??
  • Hej Gunilla,

    Tack för ditt mail! Jag kan se att ni har lagt en order med förskottsbetalning. Vet du om ni har betalat in fakturan till oss?

    Har ni betalat så kommer er order påbörjas sin process så snart betalningen registrerats på vårt konto. Därefter kommer ni att få ett försändelsemail för er order, med länk till PostNord.

    Återkom gärna till oss på webshop@inrego.se gällande om ni har betalat in er förskott, så tar vi det vidare därifrån.

    Ha en fortsatt fin dag!
    Med vänlig hälsning
    Sofia

  • Hur går det med min Order 2141465
  • Hej!

    Tack för er fråga!
    Er order ser ut att lämna oss idag. 🙂Vår skrivna leverans tid på webshopen är 3-5 arbetsdagar och ni kommer att få ett försändelsemail med länk till PostNord så snart ert paket lämnar oss.

    Håll utkik efter detta i er inkorg eller i skräpposten inom det närmaste dygnet.
    Ha en fortsatt fin dag!

    /Sofia
    Sofia
  • Tack, men kände lite stress då min iPhone 6 håller på att ge upp....;-)

  • Jag förstår! Jobbigt när man sitter i den sitsen! Såg att ditt paket inte dessvärre hann med gårdagens postbil. Så kika efter ditt försändelsemail under eftermiddagen/kvällen idag. Skulle du mot förmodan inte få detta idag så vänligen hör av dig till oss på webshop så ska vi kika på din order.

    Bara att höra av dig igen vid fler frågor. 😀
    Ha en trevlig dag!

    / Sofia
    Sofia
  • Hej
    hur går det med min order 2142295 ?
  • Hej Erik,

    Vad funderar du på?

    Du la din order i Lördags. 2-5 arbetsdagars leverans, du är på din första arbetsdaga idag.
    Håll utkik i din mail inkorg 😀
    Felix Teamleader