Hur länge kan man räkna med att en dator från Inrego fungerar?

Vi säljer bara proffsdatorer och produkter som vi bedömer har en livslängd på flera år och som klarar våra hårda tester.

Kommentarer

  • Finns program inlagda, ex vis Office i datorerna?
  • Hj Lars,

    Officepaket ingår dessvärre inte, men du kan alltid köpa till det. 😀
    Felix Teamleader
  • Hejsan jag heter Odai och ska köpa en laptop och men ni skriver inte om batteri .
    Och laddare medfölja också? Och hur ska får rabatt  5 procent
    Mvh Odai
  • Installerar ni linux vid begäran och vad kostar det?
  • Hej
    Om man köper en dator ifrån er, hur viktigt är det att köpa till ett virusskydd?
  • Hej!

    Tack för era frågor!

    Här kommer svar till Odai:

    Menar du om det ingår ett batteri, i så fall så ja det ingår självklart att ett batteri medföljer, samt en laddare ingår vid köp av en dator.
    Återkom gärna angående din rabatt fråga till webbshop@inrego.se så kommer dem hjälpa dig vidare.

    Svar till Peter:

    Vi installerar endast datorerna med windows 10 pro och Catalina för Macbooks.

    Svar till Helena:

    Kortfattat är ett antivirusprogram en mjukvara som utvecklats för att skydda och bekämpa skadlig programkod. Vanligtvis körs de hela tiden och övervakar ständigt allt som sker. Med jämna mellanrum schemaläggs en mer noggrann genomsökning av din dator, alternativt kan du själv aktivt begära en genomsökning. Om antivirusprogrammet hittar någon form av skadlig programkod kommer antivirusprogrammet omedelbart att ge en varning och vidta en åtgärd. Antingen kan det ta bort filer, reparera skadade filer eller sätta dem i karantän.

    Hälsningar,
  • Hej
    Vilket operativsystem finns i i era Imac?Mvh/ Micke
  • Hej Mikael.

    Tack för din fråga!

    Vilken produkt är det du frågar om?
    Då det kan variera lite beroende på vilken produkt du frågar efter då macOS finns olika versioner beroende på produkt/modell.

    Vi installerar Catalina senaste version är macOS Big sur dock är  den endast kompatibel med nya modeller.

    Hälsningar,
  • Jag vill skaffa en laptop och är ej intresserad av spel, endast administrativa/ekonomiska program och designprogram. Vilka krav beträffande egenskaper och storlekar på minnen och hårddiskar skall jag ställa?
  • Hej Lars-Åke,

    Vi kan kika på detta åt dig, men då skulle jag behöva veta namnen på programmen som du sitter i. Återkom med detta så tar vi det där ifrån.
    Specificera gärna om du är ute efter något speciellt märke, skärm storlek, och din budget.

    Felix Teamleader