Hur går det med min order

Hej beställde en iPad av er tänkte höra hur det går med den beställningen?

Kommentarer

  • Hej Niklas,

    Roligt att höra! 😀

    Vilken order pratar vi om? Har du ett order id / ordernummer så kan vi börja där.

    Bra att veta är att det kring jul och nyår är högt tryck på ordrar och det då tar längre tid än normalt, imorgon, onsdag är även den en röd dag så den faller också bort.
    Utskriven leveranstid på hemsidan normaltsätt är 3-5 arbetsdagar.

    Håll utkik i din email inkorg och skräppost efter uppdateringar kring din order.
    Så fort den lämnar vårt lager kommer du få ett mail med en länk så du kan följa ditt paket med Postnord.

    Tack för ditt tålamod.
    Felix Teamleader
  • Hej, hur ligger det till med min order  2132394.

    Ska åka bort nästa vecka och vill veta om den kommer idag, eller imorgon... annars måste jag prata med posten.. Kan ni ge mig ett sändningsnummer så fixar jag det..
    Magnus
  • Hej Magnus,

    Din order har levererades igår till ditt närmsta postombud. Jag skriver sändningsnumret nedan:

    Ha en super fin dag!

    Hälsningar,
  • Hej!
    Jag beställde en dator av er i början av veckan och undra hur det är med leveranstiden utav den
    Det är ordernr 2132758
  • Hej Per,

    Utskriven leveranstid på hemsidan normalt sett är 3-5 arbetsdagar.  😀 Läs mer om vår process här - https://www.inrego.se/process/

    Håll utkik i din email inkorg och skräppost efter uppdateringar kring din order.
    Så fort den lämnar vårt lager kommer du få ett mail med en länk så du kan följa ditt paket med Postnord.

    Tack för ditt tålamod.
    Felix Teamleader